گاهی اوقات میرم سراغ وبلاگهای دیگران و میخونمشون
بعضی ها چقد غم هست تو زندگیشون
خدا خودش کمک کنه
+یه چیز جالب
اونموقعی که از خوشحالیم مینوشتم از روزای شادم مینوشتم
یکی بود همش کامنت توهین و بیخودی میذاش
جالبه واسم که از وقتی شاد نمینویسم خبری ازون هم نیست
ینی انقدر تنگ نظر بودی بشر؟!
خدا تو رو هم کمک کنه
147...ما را در سایت 147 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90